Beneficiile de a manca fructe înainte de masă

Dieta cu fructe

Este recunoscut faptul că un consum regulat de fructe este important pentru sanatate. Fructele ofera cantități mari de vitamine și minerale de care organismul are nevoie pentru îndeplinirea funcțiilor vitale și activitățile de zi cu zi. Consumul de fructe înainte de mese poate ajuta pierderea in greutate, managementul greutății pe termen lung și in prevenirea bolilor. Iată câteva calități nutritive ale fructelor care sunt deosebit de benefice atunci când sunt consumate inaintea meselor.

Digestia rapida

Fructele sunt carbohidrati simpli formati din zaharuri toate-naturale (fructoză), astfel încât organismul le digera repede. Acesta este un lucru bun, mai ales atunci cand fructele se consuma înainte de ora mesei, deoarece pot servi ca un remediu rapid pentru a linistii foamea. Datorită digestiei rapide, consumand fructe întregi înainte de masă reducem posibilitatea de a avea tulburări gastrointestinale. Fructe consumate după masă nu se vor digera asa de rapid incat nu au loc de restul alimentelor ce se digera mai greu. Ca atare, consumul de alimente ce se digera mai lent poate cauza fermentarea fructelor, deci pot produce gaze, indigestie și alte tulburări gastrointestinale.

Fructele bogate in fibre alimentare

Bucurându-te de un fruct sau fructe întregi chiar înainte de o masă, te poate ajuta sa mananci mai putin. Acest lucru este posibil în primul rând datorita faptului că fructul este ridicat în fibre alimentare, care creează un sentiment de plenitudine în stomac reducand nevoia de a manca prea mult. Datorita continutului de fibre, consumul regulat de fructe poate reduce, de asemenea, riscul de obezitate și multe alte boli cronice, inclusiv boli de inima, diabet de tip 2 și diverse forme de cancer.

Bogate in vitamine si minerale

Fructele conțin o gamă largă de vitamine și minerale care sprijină buna funcționare a celulelor, tesuturilor si altor organe ale corpului. Multe dintre aceste vitamine si minerale contin, de asemene antioxidanti cheie care ajuta in prevenirea bolilor prin contracararea radicalilor liberi. Fructele consumate înainte de masă permit o mai bună absorbție a acestor substante nutritive vitale.

Fructele scazute in calorii

Managementul de calorii este absolut necesar pentru pierderea in greutate si de gestionarea greutatii pe termen lung. Cele mai multe fructe au un continut scăzut în calorii, ca atare mănâncă un fruct întreg sau o salata de fructe incat ideal pentru a savura un aperitiv sănătos si hrănitoar fără a depăși numarul admin de calorii din dieta ta.

Rapid si convenabil

În afara nutrientilor, fructele întregi sunt aliment ce se consuma rapid și convenabil, care pot fi consumate cu ușurință înainte de orice masă. Fie că sunteți acasa sau pe drum, puteți include un mar o portocala, sau un pumn de struguri ca un preludiu delicios pentru felul principal.



In concluzie, recomandam sa consumati fructe cu orice ocazie si dupa cum scrie si in articol, este indicat sa le consumam inainte de masa, pentru ca practic vom manca mai putin, fructele oferindu-ne senzatia de „stomac plin”. Consumul de fructe inaintea meselor este ideal pentru cei ce vor sa manance putin, implicit pentru cei ce vor sa slabeasca. Pentru a afla mai multe despre fructe si beneficiile acestora, te invitam sa parcurgi categoria speciala din site-ul nostru: FRUCTE

email

Lasă un răspuns