Sfaturi de alimentatie, simple si delicioase pentru o piele sanatoasa

Alimente pentru o piele sanatoasa

Pe piata produselor cosmetice, exista o multitudine de solutii pentru o piele sanatoasa dar cel mai natural si solutia cea mai simpla vine din interiorul nostru, din ceea ce mancam. Pentru a avea o piele sanatoasa este necesar sa avem o dieta compusa din alimente ce contin vitamine si antioxidanti, care va pot imbunatatii foarte mult claritatea, textura, si aspectul general al pielii. In articolul de astazi va prezentam 6 astfel de alimente care va pot oferii pielea dorita.

Morcovii

Morcovii si sucul de morcovi contin antioxidanti puternici precum betacaroten-ul care sunt convertiti in corp in Vitamina A. Vitamina A protejeaza impotriva problemelor comune ale pielii, cum ar fi cele de uscare, peeling, acnee, pete si/sau riduri. Puteți obține mai mult de 300 % din aportul zilnic recomandat de vitamina A prin consumul de doi morcovi mici pe zi sau a bea 100 ml de suc de morcovi.

Mango

Mango-ul este într-adevăr unul dintre cele mai populare fructe din lume și este, de asemenea, unul dintre cele mai bune remedii anti imbatranire pentru piele. Nu numai ca mango este o sursă valoroasă de vitamina A (beta-caroten), dar, de asemenea, conține cantități extrem de mari de antioxidant vitamina C. Vitamina C stimulează producția de colagen, care este o componentă structurală de proteine, responsabila pentru a da pielii un aspect neted și sanatos. Consumand un fruct de mango, puteți obține toate vitamina C care aveți nevoie într-o zi.

Spanacul

Spanacul se consuma foarte rar, incat este un produs de sezon dar cand avem ocazia sa il consumam, o putem face deoarece aceasta leguma chiar este benefic pentru piele. In primul rând datorită conținutului a două carotenoide specifice: luteina si zeaxantina. Aceste carotenoide ajuta la prevenirea imbatranirii premature a pielii prin reducerea radicalilor liberi asociate cu expunerea excesivă la soare. Spanacul contine, de asemenea, cantități importante de vitamina A sub forma de beta-caroten, care sprijina in continuare dezvoltarea pielii sanatoase.

Semintele de floarea soarelui

Semințele de floarea soarelui sunt una dintre sursele de alimentare anti-imbatranire mai puternice și versatile. Datorită concentrației ridicate de vitamina E, semintele de floarea soarelui poate ajuta la reducerea aspectului de pete de varsta, riduri si linii fine atunci când sunt consumate în mod regulat. Vitamina E este un antioxidant puternic care protejeaza pielea impotriva arsurilor solare si daune legate acesta. Se poate împiedica, de asemenea, dezvoltarea de cancer de piele legate de expunerea excesivă la soare și a radicalilor liberi.

Rosiile

Rosiile sunt delicioase si foarte bune pentru piele. Pe langa faptul ca sunt o sursa bogata de vitamina C, rosiile sunt o sursa excelenta de un antioxidant puternic carotenoid numit licopen. Când sunt consumate in mod regulat, a fost demonstrat ca licopenul îmbunătățeste foarte mult textura pielii prin reducerea rugozitatii, problema comună ce apare la inaintarea in varsta si la pielea predispusa la acnee.

Nuci (alune) braziliene

Nucile de Brazilia sunt o sursă deosebit importanta a unui mineral antioxidant numit seleniu, care joaca un rol esential in sanatatea pielii. Seleniul funcționează cu vitamina C și E pentru a compensa prezența radicalilor liberi celulelor-daunatoare din organism. Seleniul este o protectie naturala impotriva razelor solare, protejand pielea de efectele nocive ale acestora. Consumul de minim 28 gr de nuci braziliene pe zi, ne ofera peste 700% la suta din aportul zilnic recomandat de seleniu.



In speranta ca articolul a fost un ajutor in aflarea de informatii pretioase pentru a avea o piele frumoasa si sanatoasa, recomandam consumul zilnic de fructe si legume pentru a fi sanatosi. Natura ne ofera totul, trebuie doar noi sa apelam la resursele oferite. Poti descoperii mai multe despre fructe si legume, accesand categoriile speciale din site: FRUCTE si/sau LEGUME.

email

Lasă un răspuns