Magneziu B6

Magneziu B6

Magneziul este un mineral ce actioneaza ca un factor de crestere; este tonic general, regenerator, echilibrant psihic, antidepresiv si tranchilizant, drenor hepatic, antiseptic intern si extern, esential pentru celula vie, anticolesterolic si anti-aterosclerotic, mentinand constanta si concentratia calciului din sange etc.

Magneziul este esenţial pentru buna funcţionare a muşchilor şi nervilor. Are un rol important în conversia energetică a glucozei din sânge si este cunoscut ca si remediu pentru Antistres.

Magneziul in corp

Organismul uman poate înmagazina între 21 şi 28 grame de magneziu la un adult de 70 kg. Din această cantitate, majoritatea (50%) se află în oase, iar restul în ţesuturile moi. Muşchii conţin o pătrime din total de magneziu, iar o mică cantitate este prezentă în sânge. Rinichii controlează absorbţia şi eliminarea magneziului.
Cu cât încerci să iei deodată mai mult magneziu, cu atât mai puţin îl poţi absorbi. Când resursele de magneziu ale corpului sunt scăzute, atunci poţi absorbi mai mult magneziu.

În general, rata de absorbţie este de 30% din doză. Un studiu făcut a arătat că atunci când subiecţilor li s-a administrat o doză zilnică de 36 miligrame de magneziu, 65% din aceasta a fost absorbită de corp. Când doza a crescut la aproape 1 g pe zi, rata de absorbţie a scăzut la 11%.

Absorbţia magneziului mai este influenţată şi de alte substanţe. Fructoza şi carbohidraţii proveniţi din alimentele care fermentează favorizează absorbţia magneziului, iar fibrele, în cantităţi mari, reduc absorbţia. De asemenea, prea mult zinc reduce absorbţia magneziului. Grăsimile în exces, carbohidraţii rafinaţi, acoolul sau folosirea de diuretice produc eliminarea magneziului din corp. De aceea, mulţi culturişti au avut experienţe neplăcute cu crampe musculare dureroase, când au urcat pe scenă după ce au folosit diuretice în pregătire.

Alt mineral care reacţioneăză cu magneziul este fosforul. Consumul excesiv de fosfor duce la eliminarea magneziului, ceea ce explică de ce, atunci când bem băuturi carbogazoase, nivelul de magneziu din corp scade, băuturile carbogazoase conţinând mult fosfor. Pe de altă parte, o absorbţie mare de magneziu duce la eliminarea de fosfor, ceea ce nu e o problemă, deoarece fosforul îl găsim în orice proteină.

Beneficiile Magneziului asupra corpului:

– are rol in formarea dintilor si a oaselor;
– alaturi de calciu si fosfor, ia parte la controlul excitabilitatii ;
– are si rol plastic important, reprezentand unul dintre principalii constituenti ai scheletului si dintilor;
– regleaza echilibrul calcic ;
– ajuta la buna functionare a muschilor cardiaci si a creierului ;
– intareste reactiile de aparare a organismului la infectii;
– intarzie imbatranirea si atenueaza durerile provocate de senilitate;
– activeaza sistemul neuromuscular;
– regleaza temperatura corpului;
– inlesneste metabolizarea vitaminei C, ca si a calciului, fosforului, potasiului si sodiului;
– preintampina atacurile de cord;
– mentine starea de sanatate a dintilor;
– impiedica depunerile de calciu, ca si formarea de calculi biliari si renali;
– contribuie la reglarea a nu mai putin de 300 de functii enzimatice

Alimente bogate in Magneziu

grau / orz / porumb / fasole verde / brocoli / varza / conopida / cartofi / sfecla rosie / smochine / migdale / nuci / banane / brânză de soia / seminţe de floarea soarelui / unt de arahide / spanac / piept de pui / cafea / oua

Afectiuni in care este indicat Magneziul:

– stoparea imbatraniri a tesuturilor
– in astenii
– tuberculoza
– nevrite si polinevrite
– tulburari digestive
– in afectiuni respiratorii
– alergii
– constipatii
– guta
– artroza
– stres
– boli mintale
– epilepsie
– hipercolesterolemie
– litiaza renala
– colici abdominale si colici renale
– carii dentare
– afectiuni ulceroase
– insomnii rebele
– aritmii cardiace si infarct miocardic

Magneziul in Sport

Lipsa Magneziului in cei ce practica un sport, o activitatea fizica solicitanta este des intalnita prin zbaterea muschilor involuntar. Toate acestea se datoreaza din lipsa necesarului de Magneziu si Calciu din corp, solutia venind odata cu inceperea unui tratament cu aceste vitamine.

Vitamina B6

Vitamina B6 are un rol important in formarea hemoglobinei, in metabolismul aminoacizilor, proteinelor, glucidelor si lipidelor (indeosebi al acizilor grasi esentiali), fiind si stimulent muscular; are influenta benefica asupra pielii, precum si in procesul de crestere.

Vitamina B6 aduce urmatoarele beneficii corpului:

– buna functionare a sistemului nervos si a maduvei osoase;
– producerea de globule rosii si de anticorpi;

controlarea echilibrului sodiului si al potasiului, al sistemului muscular si osos;

– metabolismul colesterolului, impiedicand depunerea acestuia pe peretii interiori ai arterelor (ateroscleroza);
– crestere si reproducere

Analizand beneficile Magneziului si ale Vitaminei B6 constatam si este constatat stintific si medical ca asocierea acestor 2 vitamine cresc eficacitatea beneficilor asupra corpului.

De retinut

– Magneziul este esenţial pentru buna funcţionare a muşchilor şi nervilor

– Cu cât încerci să iei deodată mai mult magneziu, cu atât mai puţin îl poţi absorbi

[adrotate group="7"]

– Consumul excesiv de fosfor duce la eliminarea magneziului (exemplu: bauturile carbogazoase ce sunt bogate in fosfor)

– Daca ai probleme si ti se zbat muschii involuntar poti folosi Magneziul in combinatie cu Calciul.

– Magneziul in combinatie cu Vitamina B6 sporesc asimilarea mai rapida in corp

Comanda Acum: 0731.906.697


Fatal error: Call to undefined function adrotate_ad() in /home/produseo/public_html/blog/wp-content/themes/newsplus/single.php on line 60